Saturday, December 25, 2010

Maastikul .

Tsauki , on jällegi natuke aega möödunud viimasest blogist, aga pole hullu .

Igastahes käisime Kaiega maastikul . Mina siis Recordiga ja Kaie oma hobusega . Minu arust möödus kõik väga edukalt, arvestades seda, et käisin Recordiga esimest korda pikemat ringi maastikul, talvel ka veel ..
Mis me siis tegime ? Möödusime suurest vaadist, mis talli lähedal seisab . Seda pelgasime natuke, kuna koht oli uus ja polnud varem seda näinud. Sellest edasi saades, sammusime hobustel metsateed mööda . Tegime natuke traavi, kuni tuli üks pööre paremale . Sealt tuli auto .. mõtlesin, et huvitav, mida Record sellest autost arvab.. Kõik läks õnneks, auto läks edasi ja meie jätkasime oma teekonda .. Kohutavalt külm oli :D .
Varsti pöörasime paremale .. Siis mööda teed me traavisime natuke ja siis jälle sammu, lõpuks tuli üks talu . Sellest mööda saades, läksime põllule, kus sai teha galoppi. Kõik uus ja huvitav, mida olin kartnud, oli Recordile nii mõnus. Kartsin just Recordi reaktsiooni, aga mai suuda öeldagi, kui super se maastikul sõit lihtsalt oli ! Käisin veel uue sadulaga ka :P . Varsti üks hüppetrenn ka siis olen proovinud kõiki selle sadula võlusid . :D ..
Record on nii super turvaline poiss, mulle hakkab vaikselt tunduma, et ma ei tahagi teda ära müüa .. Kui saaks kohe müüdud, poleks eriti midagi, aga ma hakkan temasse üha rohkem ja rohkem kiinduma .. jälle ja veel rohkem kui varem :D . Täiesti jube, kus ma armastan seda hobust. Kui mul oleks võimalus kahte hobust pidada, siis ma loomulikult teda ära ei müüks. Ta on mu pisike duracelli-jänks . Armastan teda niiiniiiväga .
Juula pidi uurima, et äkki saab Recordi Leetu müüa .. Et ta teisipäeval nüüd läheb Leetu, siis pidi selle juhendajaga või organiseerijaga rääkima . Eks näis . Ootame ja vaatame .
.. Need mõned korrad, mis ta on mind maha visanud, ei ole ainult tema süütõttu .. Ma ise olen ka vahest lohakas ja jobenš , kindlasti ka aeglane :D . Aga sellegipoolest on ta lihtsalt sõnaseletamatult turvaline. Hea, et sain talle uue sadula, nüüd on liikumine super lihtsalt. Armastan seda looma .
Keit tuleb arvatavasti esmaspäeval Elvasse ja siis me vist tallis elamegi :D . Siis ta saab ka sõita jälle Recordiga . Loodetavasti saame kusagilt, kellegilt rentida teist hobust. Siis ei pea üks meist pealt vaatama, kuidas teine sõidab. Kahekesi ikka põnevam ! Koos on lõbusam ! :D .
Igastahes, uute uudisteni !

TSAUKA . (:

PS : Ilusaid pühi teile kallikesed .

No comments:

Post a Comment