Sunday, December 12, 2010

Heiii .

Olen jälle kirjutamata jätnud ..

Tänaseks on kõik suurepärane . Recordil samm korras, oleme käinud maastikul, platsis, kui ka sõitnud maneezis .
Vahepeal müüsin sadula maha . Sest jäi natuke Recordile suureks ja hakkas haiget tegema, selletõttu me ei tahtnud vahepeal ennast üldse liigutada .Arusaadav.
Kui Record mulle väikseks ei jääks, ei ostakski ma uut hobust. Aga samas tahan ju ise ka edasi areneda ja selleks on vaja natuke kõrgemat hobust.
Valikuid on mitmeid, isegi paar Kilgi talli hobust, keda osta saab. Taani soojaverelised .
Eks ma siis täna õhtul vaatan kõik hobused oma silmaga üle, kes Kilgis müüa on ja saan jälle mõtlemisainet.
Tegin eelmine pühapäev kordet. Superlux . Häälkäsklused täiesti selged ja polnud kordagi, mil ta oleks lolluseid teinud . Suurepärane . Tubli poiss, kelle üle ma tohutult uhke olen . Jaanuaris, kui ta mul veel alles peaks olema, teeme koos omad esimesed võistlused :) Eks see asi on veel selgumisel .


Järgmise korrani !

No comments:

Post a Comment