Saturday, September 4, 2010

hyvää päivää :D !

Nii . Kirjutan taaskord ülepika aja . Uudiseid on kogunenud vägaväga palju , ..

.. Olen nüüd siis kooli vahetanud ja käin 10´s klassis Forseliuse Gümnaasiumis ja õpin rekreatsiooni suunas . Olen kooli valikuga praegu väga rahul, sest klassi- (õed,vennad) tunduvad mulle väga toredad ja sõbralikud , aga selle välja kujunemisega on veel aega :D .
.. Asume Recordiga jälle samas vanas kohas tagasi .. Kilgis .. Kui Ecus treileri peale läksime, tulime väga hästi toime . Meie vahel on täielik usaldus ja koos suudame kõike :D . Ta tuli nii ilusasti lihtsalt treileri peale . polnud 5 minutitki kui ta mul juba treileri peal oli. Kõik põhineb usaldusel, mis meil on lihtsalt sajaga põhjas . Niinii kallis mulle .
Vaatasin pilte ja mõtlesin, et ta hakkab mulle tasapisi väikseks jääma . Kurb lugu sellega . Kui mõniaeg tagasi mõtlesin ümber, et ei vahetagi ja ei müügi teda maha , siis nüüd vist tuleb seda teha . Kui ma just ei hakka teda välja rentima vms . Aga eks näeb seda . Aega veel on ..
Igatahes, olen ma juba jõudnud tema seljast ühekorra kukkuda :D . Teine päev Kilgis olles, kui takistused olid püsti ja midagi ta sealt maneeži teisest otsast kartis , põrutas ta kitsekate ja rodeoga teisele poole ja siis ma lendasingi . :D . aga peale seda käisin temaga need kohad läbi mida ta kartis ja siis ronisin tagasi selga . Piirdusin peale kukkumist sammu tegemisega . Tolleks korraks oligi trenn läbi .
Nüüd kohevarsti hakkangi talli minema . :D . Eks näis mis nalja täna saab .

aga davai . tsjäu . !

No comments:

Post a Comment