Tuesday, August 10, 2010

10.08.2010




Tsauki . Lubasin täna ka kirjutada siis . :)
Hommikul läksin siis talli ja jõudsin just sinnamaale, et tõin hobust sisse ja Erika jõudis kohale . Puhastades kiirelt ära , saduldasime Recordi ära ja asusime koplisse sõitma . Sõidame teda hetkel koplis , et oleks rohkem ruumi ja aed igaksjuhuks veel ümber. Kunagi ei või teada .. Ringaias on teda edasi arendada halb.
Läksime siis koplisse , Erika tegi temaga paar ringi sammu, traavi ära ja siis läksin mina selga. Sõitsin temaga esimest korda seal koplis, panin igaksjuhuks turvavesti peale . Sõitma asudes oli meil klapp jälle olemas, pead võtab samuti ratsmesse väga hästi, ning seisab noore hobuse kohta ülihästi lihtsalt. Mul on põhjust ta üle uhke olla ja ma olengi seda. :) tubli poiss mul .
Tegime pilte kaa (A) . Mina ise näen suht naljakas välja, aga ma lisan Recordi pärast siia mõned pildid siis . :)
Just hetkel laadisin pilte ja mõtlesin, kui suureks ta mul ikka kasvanud on ja kui kohutavalt tubli ta mul on . Pisarad tulid silma . Ta on niiiiiikallllis mulle ! (L) .

No comments:

Post a Comment