Saturday, December 5, 2009

05.12.09

Tssaukiii ! Käisin täna jälle tallis .Läksin kuskil pool 10. Enne talli minemist , helistasin Daisile, ikka mainisin talle et talli tulen . Siis ta ütles, et valmistu pikaks reisiks ette, et Record olevat streikinud, ei tahtnud välja minna ja selle asemel viskas pikali . Jõudsin talli, kallistasin Recordi . Record oli tõepoolest talli jäetud ning asusin teda puhastama . Kui jõudsin ta ära puhastada, proovisin ka kapju teha , talle ikka veel meeldib seda õunatrikki teha, kuid täna oli juba natuke parem . esimesed kabjad puhastatud, asusin tagumisi tegema. Seekord ei saanud veel tagumisi kätte, kuna tõmbas käest ära, oma jala. Siis läksime jalutama, käekõrval , nööriga. Nägime uusi kohti, kus me veel käinud polnud ning tutvusime uute asjadega, telliskivid, kruusalt üleminek murule, kivihunnikud ja palju muud. Algul kahtlesime kõiges, aga kui mina näitasin, et ma neid asju ei karda, tegi ka tema sama ning saime jälle Recordiga teineteisele lähedasemaks. Siis asusime tagasiteele . Kui olime umbes pooles tees ning märade ja ruunade karjamaal, siis tulid täkukombed jälle meelde. Kuid seda ainult korraks. Proovisime ka traavis natuke edasi joosta. Väga hea sammuga poiss. Minu tulevikulootus .Kui jõudsime talli , tõmbasin recordi harjaga üle ning proovisin talle punaseid kõrvu. Sobisid talle väga hästi. Algul nende pähe panemisega oli probleeme, kuna ta on oli väiksena selline paharett, et teda pidi kõrvadest püüdma, siis vajame igakord nende kõrvadega harjutamist. Kuid juba paremaks läheb see asi .
Vahepeal jagasin kassidele vorstisaia . Kõik söödi ära. Ega mul omal kõht eriti tühi polnudki kuna seal oli nii palju tegemist. Andsin ka Recordile juua ja siis läksime platsile . Kordetama . Seal on eraldi aias ka üks Shetlandi täkk / mära . Pole kindel kumb on :P . Ning tema tekitas natuke pahandust.. Record oli närviline ja me ei saavutanud seal platsipeal eriti midagi . Kuid ta polegi eriti korde otsas käinud, siis vajame harjutamist ka sellega. Tegime ka ühe vabahüppe korde otsas. Hüpe oli ilus, kuid mu kordenöör takerdust korraks takistuse posti külge, ning post kukkus maha, kuid polnud hullu midagi. Pärast panime tagasi . Kui arvasime, et aitab, siis jalutasime jälle talli . Andsin lonksu juua, panin uuesti korraks kõrvad pähe, siis saime juba hakkama. Asusin uuesti kapju tegema .. Andis esimese parema jala, andis ka teise . Proovisime siis ka tagumisi teha . SUPER. Andis mulle tagumise parema jala . Ja hoidis. Sel hetkel ma tundsin tema üle uhkust, kuna tegime edusamme. Proovisin ka teist tagumist, kuid sellega ei saanud me hakkama, aga pole hullu . Teinekord. :)
Siis andsin natuke soola, mida ta eriti ei armasta, kuid panin ka natuke porganit hulka, siis maitses vist päris hästi . Peale seda, andsin Recordile suhkurt .. No see asi kohe üldse ei maitse, nii imeliku värviga asi .. Ei tea, ei julge nagu eriti süüa. Võtsin siis endale ka tüki suhkurt ning panin omale suhu ning sõin . Panin ka talle natuke suhkrutükikesi . Vaatas kaussi , vaatas mulle otsa, vaatas, et ma söön ka neid, proovis ka siis järele, ning OHHOO, mis üllatus. Nii head . Sõi kohe kõik suhkrutükikesed ära, mis ma talle sinna pannud olin . Ka sel hetkel tundsin temaüle uhkust. Peale seda andsin veel lonksu vett ning võtsin nööri, tegin talliuksed lahti ning Recordi käekõrvale ja asusime jalutama. Jalutasime paar ringi ümber kaevu ja tagasi talli . Siis sai tüki suhkurt. Ja siis läksime uuesti, ja siis veel korra, kuid natuke pikema ringiga. Läksime ümber kaevu siis platsini , jälle ümber kaevu ja tagasi talli . Taaskord tõmbasin ta harjaga üle, ning oligi aeg ära minna. Seekord õppisime palju . Mõlemad. Andsin Recordile kalli, musi , ning asusin oma kottidega autosse ja suundusime koju .
Eks ma jälle kirjutan siia siis midagi, peale uut tallis käiku.Tsjäoo .

No comments:

Post a Comment