Wednesday, December 23, 2009

23.12.09

Tsauki . Möödunud on päris palju aega minu viimasest blogist .
Tänasest ma kohe pean kirjutama.
Läksin siis peale kooli talli . Kusagil ühe paiku hakkasin talli minema . Olime isaga tallis kusagil pool või tund aega.
Kõigepealt panin talle punased kõrvad, valjad pähe , päitsmed igaksjuhuks peale, kuna uued valjad, ei tea, mis teevad ja läksime välja . Käitus väga ilusasti . Kõndis lihtsalt suurepäraselt käekõrval .
Läksime platsile . Tegime ka käekõrval traavi, väga hästi tuli välja, ka seisma jäämine oli super .
Poiss on kombeid õppinud vahepeal . Areneme väikestviisi .
Platsipeal veel tegime ühe hüppe käekõrval, kõndisime ka lattidest üle ja jalutasime niisama platsil .
Tutvustasin talle ka paksu lund, autokumme, autot, telliskive ja muud vigureid . Algul ta ei julgenud tulla neile lähemale, aga kui nägi, et mina ka lähenen nendele , siis tuli mulle järgi ja nii me nende kartusest mööda saimegi . :)
Läksime talli . Oli puhastuseaeg . Tegime laka korda, asusime saba kallale .Saba on nagu õelusehunnik, saepuru täis . . Lakapalsamit vaja osta :)
Sellega valmis, asusime kapju tegema .. mõtlesin, et ei tea kuidas ta küll täna annab , et eelmine kord tahtis anda ainult vasakut esimest kapja .. kuid mis ime .. Andis kõiki kapju ! Suurepärane . Olin väga uhke tema üle . Arenemist on märgata .Kuigi tagumise vasaku kabjaga oli natuke probleeme .. Esimest korda pani mulle kabjaga vastu põlve. Isa ütles, et ma Recordi rahule jätaksin , kuid mina ei teinud temast väljagi , võtsin Recordi jala pihku ja ei lasknud lahti enne, kui ta jala lõdvaks lasi . Super . Jällegi ületasime end . :)
Suurepärane hobune , kui midagi teha tahab :)

Eks ma kirjutan homme ehk jõulupäeval uuesti . Siis kavatsen ka Recordi juurde jõule minna pidama . Mul on talle väike kingitus isegi :)
tsjäuuuu !

No comments:

Post a Comment