Thursday, December 3, 2009

03.12.09

Minu esimene blogi. :D.
Käisime täna Alinaga tallis . Mina käisin oma Recordi juures, tema käis oma Redy juures.
Meil oli väga tore. Kõigepealt räägin oma loo, Minu ja Recordi tegemistest ja ,siis mis avastuse ma tegin Recordi puhul ja siis asun rääkima juttu, mis Alina ja Redy täna tegid :)
Mina ja Record -
Täna tuli mõte Alinaga talli minna, läksin siis kõigepealt Recordi boksi, kontrollisin kõik kohad ja söögid & joogid ära ning läksin Recordi sisse tooma. Kuna Record on täkk, oli meil korraks väike raskus karjamaa aia kinni panemisega, kuid saime hakkama. Siis läksime talli ja puhastasin Recordi ilusasti ära, et tal oleks mugavam koostööd teha. Puhastamisega ühelpool, asusin kapju tegema, sain aru, et kapjade tegemine tal veel väga lihtne pole, on vaja harjutada ühe koha peal püsimist. Kapjade andmisega saab küll hakkama, kuid tahab koguaeg põlvitamise trikki teha, et siis õuna saada. Sellega peame veel vaeva nägema. Kuid eks saame hakkama. Eks me üritame. :)
Siis võtsin täkuketi ning läksime platsile . Alina sõitis seal Redyga . Ehk Recordi emmega. Record oli paanikas, ei saanud algul üldse aru mis teha tuleb, ikkagi emme on seal ja et mis ma pean jooksma või mida ma tegema pean. Kui sellest aru saime, oli juba kõik okei. Tegin avastuse, et tal on suurepärane traav. Poiss on kombekas, kuid tahtis koguaeg oma ema juurde minna,aga natukese aja pärast läks see huvi üle ja tegime taas tööd. Proovisime natuke näitusteks harjutada. Näitused on küll kaugel, kuid Recordiga tuleb natuke rohkem tööd teha , :)

Alina ja Redy said trennis suurepäraselt hakkama.Alina kirjelduse järgi oli Redy kui totaalne turbojänku. Näita ainult takistus ette ja hüppab. Suurepärane koostöö. Pärast trenni tuli puhkus ja Alina hakkas Redyt puhastama. Siis kui Redy oli puhastatud, hakkas Alina Redyst pilte tegema. See oli nii armas, kuidas Redy poseeris.Alina ja Redy Finn on koos väga hea paar. Aga selleks korraks siis kõik , eks ma homme jälle kirjutan siia midagi. Tsauki !

2 comments: