Thursday, June 16, 2011

Hüvasti !

Kirjutan siis üle pika aja blogisse.. Kaotasin oma kõige lähedasema sõbra. Selleks oli Record.
Ta ei olnud minu jaoks kui hobune, kellega sõita ja võistleda. Ta oli minu jaoks midagi enamat, kõige parem, kõige usaldusväärsem ja kõige abivalmim sõber !
Soovin sulle ilusat elu seal Pärnumaal, kus sinu ümber on toredad inimesed, mõnusad suksud ja vinge elukoht, mis on just sinu vääriline. Tahtsin veel öelda, et meie koos veedetud aja jooksul, sain tunda sinu üle mitmeid kordi uhkust, nagu ma pole veel kellegi teise üle tundnud. Sa olid minu number 1.
Sina ja Mina tegime siis kokku Meie 28.11.2009-31.05.2011 ..



Varsti alustan siis uue blogiga, kus hakkan siis rääkima jälle algusest peale minu ja uue suksu koos veedetud aja kohta ja meie tegemistest. :)

No comments:

Post a Comment