Thursday, January 27, 2011

26.

Kolmapäevane Ivo trenn ..

Läksin siis trenni, issi viis ja issi vaatas trenni pealt ka . Järgmine kord lasen filmida.
Jõudsin natuke varem kohale ja puhastasin Recordi ära ja saduldasin ära. Soojendust ei teinud liiga vähe ega ka liiga palju. Nii parajalt .. Ivo jõudis kohale, tegime galoppi ja tundsin, kuidas Recordil kiirus aina kasvab. Hakkasime siis hüppama. Esimene oli umbes 60cm rist. Recordil mõnus kiirus sees ja puhtalt üle. See järel mõned korrad veel seda ja järgnesid aina kõrgemad ja keerulisemad takistused. Ei ajanud ühtegi maha ja oli supertubli. Kiirus ja puhtus aina arenevad. Tunnen sellist arengut tema puhul , et õudne kohe :D . Olin nii uhke poisi üle.

Nüüdseks on poisi liikumine korras. Tal on kiirust, tal on puhtust. Ta on parim ponikas keda ma teada võiksin . :)
Kuna olen kasvamiseperioodis, ei julge teda alles jätta omale, sest kunagi ei tea kuna ma kasvu võin visata. Peale selle on ka see, et mida kaugemale ma seda müüki/vahetust jätaksin, seda rohkem ta mulle südamesse poeks ja seda raskem oleks temast loobuda. Praegugi olen temas nii kinni, et üldse kahtlen müügis, kuid samas tean, et ma pean seda tegema.


Kas praegu , või mitte iialgi ..

No comments:

Post a Comment