Friday, July 30, 2010

heihei .

Eelmisest kirjutamisest on ikka väga väga palju aega möödas . Nüüdseks on Record kolinud juba Järistesse, koguaeg uuenevasse talli. Talli omanikud Kristina ja Ivar panid tallile nimeks Ecu tallid . Nime sai see tall Kristina esimese ? hobuse järgi, kelle nimeks oli Ecuador . (W) Kes alles sellest aastast puhkab seal, kus aasad on rohelisemad ja muru magusam .
Record on hetkel ratsastamisel ja tal käiakse seljas . Hetkel on tehtud temaga sammu, traavi ja pöördeid. Selle aja jooksul on kogunenud väga palju mälestusi ja tegusid. Record on väga õpihimuliseks hakanud ja töötab inimestega meeleldi kaasa. Ta sai mõne minutiga aru, et inimene peabki tal seljas istuma. Ta saab aru, mida temalt tahetakse ja iga hinna eest ta üritab inimestega koostööd teha . Väga kiire õppija . :)


Tänaseks on kuupäev juba 30.Juuli.2010 . Käisin ka täna tallis. Erika (Recordi praegune ratsastaja) kordetas Recordit natuke ja siis istus selga. Eile oli Recordil algul probleeme arusaamisega, mis temalt tahetakse, kuid praeguseks lubab endaga juba kõike ilusasti teha.~ 10 korda veel, mis Erika käib ja saangi ka mina selga istuda . Saladuskatte all võin öelda, et olen Recordil juba enne Erikat kaks korda seljas käinud, aga ei julgenud kaua olla, sest mul pole omal piisavalt kogemusi selleks) . Olen ka tähele pannud, et kui Record kordel on, siis alustab ta galoppi alati õigest jalast ja oskab traavis väga hästi pikendada . Kui Erika temaga seljas peatuseid on teinud, siis seisab ta nagu kaanehobune , jalad ilusasti üksteise kõrval ja nii peaaegu koguaeg . Hämmastav hobune ! Praeguseks on Record kasvanud ponist välja hobuseks. Eesti verelisus ja tõug lisab tk. küllaltki hästi Connemara tõule juurde. :P
Järgmine kord tuleb Erika esmaspäeval. Siis on meil plaanis toimida nii, et ise olen Leonardoga ees ja Erika tuleb Recordiga meie järgi. Kavatsus on minna suurele liivaväljakule, sest seal on rohkem ruumi ja seal on parem Recordile õpetada pöördeid ja seda, et vahest võiks ju ka sirgelt toimida vms . :P . Kordetusring on väga hea alustamiseks, kuna ta on väikse mahuga, piirdeaiaga, turvaline ja hea sõitmiseks, kuid edasine treening mis Recordile peale läheb, selleks peaks olema ikka rohkem ruumi .
Kristina küll on öelnud, et peaksin peale ratsastust Recordi maha müüma, et saada omale kogenum hobune . Ta lubas isegi vaatama minna Soome ja mujale isegi, aga ma ei tea, kas ma suudan Recordit maha müüa. Ta on mul niisüdames hobune, kellest loobumine on väga raske. Arvatavasti ma ei müügi teda alguses maha.. Tahan temaga võistelda esimesed võistlused ja teenida võistlemise eest rosette, aukirju jms. Tahan jätta temast võimalikult palju mälestusi nii endale, kui talle kaasa anda. Ja isegi kui hästi läheb, siis ma ei müügi teda maha. Esialgu kohe kindlasti ei taha teda maha müüa. Ükskõik siis mida Kristina ( Mu treener ) ütleb, sest ega tema ju ei otsusta minu eest. Ma pean ikka ise vaatama ja mõtlema mida ma endast tulevikus ootan. Aga sellega on nii, et eks elame-näeme. Muud võimalust hetkel ei ole, sest ega tulevikku ju ette ei tea keegi . ;) .
Talliehitus .. Talli valmis saamine on planeeritud sügiseks . Seal on kordering, maneež mis on suurem kui kilgis ( 22*60 ) jms . Tallikatus koguaeg areneb edasi . Tänaseks on juba üle poolte katuseplaatide pandud. Talli tuleb 25 hobuse kohta. Kristinal on ka plaan korraldada seal võistluseid, treeninguid, laagreid jms. Kui tall valmis saab, peaks boksiüüriks tulema enamvähem 3500.- sellehulgas on maneezi & muude asjade kasutamine + see, et ei pea ise bokse tegema. Isegi nädalavahetusel võid arvestada sellega, et seda tehakse sinu eest. Minu enda arvamus tallist.. Mina arvan, et minul ja Recordil on väga vedanud, et leidsime sellise koha & sellised inimesed, kes alati aitavad, teevad olukorda paremaks, õpetavad ja treenivad ja annavad teada vigadest ainult selleks, et kõik areneks ja oleks parimas korras.
Tall asub järistes. Tartu-Valga mnt 10´s km . Jääb täpselt keskele kui minna Tartust Elvasse või vastupidi. Seega meil on eriti hea sinna käia, kuna ta on meile lähedal & lihtsalt suurepärane tall , suurepäraste inimestega. Arvan, et kavatsus on jääda pikemaks ajaks .
Ükspäev käis mul sõbranna külas . Nägi ka esimest korda Recordit ja talle väga meeldis mu hobune. Nüüd ta tuleb varsti uuesti . Tuleval nädalal . Käisime ka kaks päeva temaga maastikul . Lihtsalt meie & hobused. Mariane sõitis Tuulega ja mina sõitsin Leonardoga. Avastasime palju metsaradu ja viljamaid, kus oli hea sõita ja trenni teha. Olime rahulikult ühe platsi peal, kui kusagilt võsast kargas välja koer . Ei olnudki päris võsast, üsna maja lähedalt, aga siiski .:D . Panime täies galopis minema . Kui vaatasin korra selja taha , nägin , et koer jäi seisma ja vist edasi ei tule . Ütlesin Marianele ka, et võtku hoogu vähemaks, sest no ausalt ka .. meil oli ikka väga tipptasemel kiirus sees. Saime mõned traavisammud teha, kui vaatasin taha ja koer oli siiski järele tulema hakanud. Panime siis taas täis galopis minema, sest see koer oli tõsiselt kiire. Ei teagi, kas ta oleks meile järele kimanud kui ta omanik poleks teda koju kutsunud .. See jäi meil teadmata ja arvatavasti sinna koera juurde me enam oma nina ei pista . :P .


Varsti kirjutan siis uuesti, kui midagi põnevat on . Enam vast nii unarusse ei jäta seda blogi siin . :D . Okei, olge tublid. Nägemiseni !

No comments:

Post a Comment