Sunday, April 4, 2010

UUED UUDISED.

Tsauki . Minu viimasest blogist on möödunud paar head kuud .Selle ajajooksul on uudiseid kogunenud tohutult.
Ükspäev olin Sillu tallis, lasin Recordi üle pika aja jälle välja. Mul olid jalad paksud püksid, mis teevad .. kuidas öelda .. sahisevat häält. Võtsin Recordi käekõrvale ja püksid käisid üksteise vastu. Record ehmatas ja lõi mind tagajalgadega vastu mu vasakut küünarnukki . Kuna küünarnukis on mitmed närvipunktid, siis hakkas mul silme eest virvendama, vasakust kõrvast ei kuulnud samuti mingi aeg. Ja käsi valutas tohutult. Tänaseks pole käel midagi erilist viga, kuid kõrvad ja nägemine annab mingil määral senini tunda. Lasin isal Recordi boksi viia, kuna ise olin suhteliselt šoki seisus. Isa ei saanud minuta tekki seljast ja pidin aitama. Tekk seljast , läksime isaga koju . Koju jõudes sain omale viinakompressi küünarnuki peale, et paiste ei läheks, kuid öösel ärkasin ülesse, sest käsi valutas tohutult, niiet magada ka ei saanud . Järgmisel päeval & ööl polnud enam midagi hullu.

Tänaseks on Record saanud omale uue kodu . Nüüdseks pesitseb ta Kilgi tallides. Tal on seal suurepärane majutus, palju vaba ruumi ja näen, kuidas poiss on taas muutumas endiseks .Sillust sai ta ainult halbu kombeid ja jumalapärast soovitan teil mitte sinna hobust viia. Ei taha küll mainet rikkuda, kuid nii see on . Recordil on karutammumine .. see tähendab seda, et käib ühest boksi otsast teise, liigutades pead ühest nurgast teise. Need nähud ilmnesid ka kunagi Karamellal, kes samuti Sillu tallides pesitses. Recordil on halvad kombed .. ta oli koguaeg pimedas, seal muutus ta tigedaks ja ei saanud piisavalt välja .. Hakkas tagant ülesse peksma, ei lasknud valjaid ja päitsmeid korralikult pähe panna, kuid õnneks need on paremaks muutunud. Nüüd on tal isegi kapjade andmine juba võimalik ja Kilgis on tal ka palju ruumi . Seal on tal palju sõpru ja korralikus koguses süüa .Seal saab ta ka kaera ja piisavalt valgust. Seal on head õpetajad, veterinaarid ja inimesed. Väga hea seltskond koos. Kõik viisakad ja abivalmis. Recordil on kätte jõudnud ruunamise aeg. Tuleval nädalal tuleb Siiboja Kilki, Reci ruunama. Saab vähemalt sellegi kaelast ära :) .
Olin ükspäev Kilgis ja noh , mõtlesin , et oleks Recordile aeg jälle kordet teha. Läksin panin Reci valmis , valjad pähe ja kordenöör otsa, läksime maneezi . Maneez oli järjest täitumas, kõndisin Recordiga natuke ja läksime tagasi boksi, kuna seal oli liiga palju rahvast. Mõtlesin, et teen siis hiljem . Siis tuli mõte, et läheks välja. Noh, hakkasin siis välja minema ja juba otsapidi väljas lükkas Record mind pikali, sain haava põlvele.. ratsapüksid ka muidugi lõhki . Keerasin end kähku ümber, et vaadata, mis Recordil hakkas ja ta astus mu varvastele peale - oma mõlema kapjaga , minu mõlema jala varvastele. Kapillaarid katki .. verevalumid ja jalad tänaseks paistes. Homme aeg kooli minna, ei teagi kuidas koolis kõndida saan .. Ei saanudki kohe nagu aru, mis juhtunud oli, jalad olid valusad ja surisesid . Olin šokis. Isa viis mul Recordi boksi tagasi ja ise läksin riietusruumi . Istusin natuke ja mõtlesin, mis Recile sisse läks. Läksin maneezi . Maarja kordetas parasjagu Lasdonit. Tuli siis uurima , et mis mul juhtus, ma ei saanud rääkida.. olin šokis. Ei teadnud, kas nutt või naerda. Läksin riietusruumi tagasi, kiskusin kummarid jalast , sokid samuti ja kae imet.. mul olid jalad lausa lillad . Sai siis natuke varvaste eest hoolitsetud ja seal puhatud, läksin jätsin Reciga hüvasti, istusin autosse ja läksime õe poole . Õhtul sain alles koju . Käisin täna jälle tallis. Puhastasin ta ära , andsin porgandit , panin oma kapile tabaluku ette ja vedasin kodust ühe kasti , et omad asjad kasti panna . Ka ühe teki riputasin korralikult tekihoidjale. Ja oligi selleks korraks jälle kõik . Nüüd kui Siiboja ruunama tuleb, pean hakkama regulaarselt käima, et Recile kordet teha. Aga eks ma siis kirjuta teinekord jälle pikemalt - tsauu :)

No comments:

Post a Comment